آیین افتتاح پروژههای کوتاهمدت شرکت ملی پست
- خانه
- آیین افتتاح پروژههای کوتاهمدت شرکت ملی پست
جستجو
آخرین پست ها
برچسبها
هوش مصنوعی، پنل پستی واسط پستی cod24، لجستیک هزینه ارسال جمع آوری، ارسال پستی، هزینه ارسال، پنل پستی لجستیک، واسط پستی تغییر آدرس ارسال کالا هاب پستی وبینار پست_ایران خرید_اینترنتی تحویل_مرسوله خدمات_پستی ابعاد وزن ارسال دکاپست پریپرینت بانوان، کارآفرینی هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک پست تیپاکس روش ارسال، ماشین حساب، رهگیری
آیین افتتاح پروژههای کوتاهمدت شرکت ملی پست
آیین افتتاح پروژههای کوتاهمدت شرکت ملی پست: گامی به سوی تحول و ارتقای خدمات پستی
شرکت ملی پست ایران، به عنوان یکی از ارکان اصلی خدمات پستی و لجستیک در کشور، به تازگی مراسم افتتاحیهی پروژههای کوتاهمدت خود را با حضور مدیران ارشد، مسئولان دولتی و فعالان صنعت پست برگزار کرد. این پروژهها با هدف بهبود کیفیت خدمات، افزایش سرعت تحویل مرسولات و بهینهسازی فرآیندهای داخلی طراحی و اجرا شدهاند.
در این مراسم، محمد احمدی مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اهمیت توسعهی زیرساختهای پستی در راستای تحقق اهداف کلان کشور، اظهار داشت: " آنچه به ثمر رسیده است به همت و کمک بخش خصوصی است. امروز اولین نگاهمان در این پروژهها توسعه سطح دسترسی و خدمات امور مشتریان است؛ تا ارتباطی سریعتر و صمیمانهتر با مردم برقرار کنیم. پروژههای کوتاهمدت شرکت ملی پست، بخشی از برنامههای تحولآفرین ما هستند که با هدف پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان و همگام شدن با فناوریهای نوین طراحی شدهاند. این پروژهها نه تنها کیفیت خدمات پستی را ارتقا میدهند، بلکه نقش مهمی در تسهیل تجارت الکترونیک و رونق کسب وکارهای آنلاین ایفا خواهند کرد."
وی خاطر نشان کرد: " این پروژهها شامل توسعه ساختارهای مدیریتی و اجرایی مبتنی بر حکمرانی داده، توسعه سطح دسترسی با رویکرد تحول دیجیتال و نقشآفرینی مؤثر در زیستبوم اقتصاد دیجیتال کشور با مشارکت بخش خصوصی هستند."
برخی از پروژههای کوتاهمدت افتتاح شده عبارتند از:
- پروژه های مربوط به زیرساخت و رونمایی از22 دستگاه سورتینگ
- واگذاری 3000 دستگاه گوشی موبایل در نقاط روستایی به موزعین و راه اندازی شبکه هوشمند توزیع در روستاها
- رونمایی از پروژه ی صندوق های هوشمند پستی (لاکر) تحت عنوان L2L
- رونمایی از کاراکتر اداره پست تحت عنوان "عمو امین"
- بهینه سازی ناوگان حمل و نقل
- پروژه بارکدهای رهگیری و اعتبارسنجی از پیش چاپشده نیز با هدف سادهسازی روند قبول و ارسال مرسولات، به ویژه برای کسبوکارهای اینترنتی. در این خصوص
چگونه با لیبل پریپرینت ارسال مرسولات را سادهتر کنیم را بخوانید.
-
اپلیکیشن پستخونه با هدف ارتقای مشتریمداری و تسریع در دسترسی به خدمات پستی
این پروژهها نشاندهنده عزم شرکت ملی پست برای تحول دیجیتال و بهبود کیفیت خدمات پستی در کشور است. با اجرای این طرحها، انتظار میرود دسترسی مردم به خدمات پستی آسانتر و سریعتر و نقش شرکت ملی پست در زیستبوم اقتصاد دیجیتال کشور تقویت شود.

- خیابان پست، نبش پست دوم، دفتر پست انقلاب
- (+98) 21 9169 3024
- info@cod24.ir
ارسال نظر
ضمن تشکر از شما که نظر و پیشنهادات خودتان را با در میان میگذارید، قسمتهای الزامی با * علامتگذاری شدهاند.