وضعیت-های-پستی
- خانه
- وضعیت-های-پستی
جستجو
آخرین پست ها
وضعیت-های-پستی
اگر آنلاین شاپ داشته باشید حتما برای شما هم پیش آمده که مشتری دائما در حال پیگیری سفارش خود از شماست و میخواهد بداند که مرسوله دقیقا در کدام مرحله قرار دارد و چه زمانی به دستش می رسد.
پنل پستی cod24 این امکان را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند که لحظه به لحظه مرسولات خود را ردیابی کنند و بتوانند پیگیری های لازم را انجام دهند.
در ادامه تمام وضعیت های مختلف ذکر شده در پنل پستی cod24 را به همراه توضیحات برای شما آورده ایم تا بتوانید به راحتی مانیتورینگ مرسولات خود را انجام دهید.
اگر آنلاین شاپ داشته باشید حتما برای شما هم پیش آمده که مشتری دائما در حال پیگیری سفارش خود از شماست و میخواهد بداند که مرسوله دقیقا در کدام مرحله قرار دارد و چه زمانی به دستش می رسد.
پنل پستی cod24 این امکان را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند که لحظه به لحظه مرسولات خود را ردیابی کنند و بتوانند پیگیری های لازم را انجام دهند.
در ادامه تمام وضعیت های مختلف ذکر شده در پنل پستی cod24 را به همراه توضیحات برای شما آورده ایم تا بتوانید به راحتی مانیتورینگ مرسولات خود را انجام دهید.
|
وضعیت های پستی |
توضیحات |
1 |
ثبت موقت |
سفارش ثبت شده در ابتدا در این وضعیت قرار میگیرد و در این مرحله به هر سفارش یک شماره سریال تعلق میگیرد. |
2 |
معلق فروشگاه |
اطلاعات مرسوله به وب سرویس ارسال شده و مراحل اعتبار سنجی انجام و پس از تایید آن بارکد به آن مرسوله تعلق میگیرد. در صورت نقدی بودن نوع سفارش هزینه ارسال از کیف پول فروشگاه کسر شده و می توان فاکتور ارسال را درسایزهای مختلف پرینت گرفت. |
3 |
آماده به قبول |
زمانی که قصد داشتید مرسوله را تحویل به پست دهید، مرسوله باید در این مرحله قرار بگیرد. |
4 |
اشتباه در آماده به ارسال |
زمانی که 24 ساعت بعد از دریافت بارکد، مرسوله تحویل پست داده نشود، اطلاعات مرسوله به این قسمت منتقل می شود. |
5 |
قبول شده |
در صورت تایید مرسوله توسط اداره پست منطقه، مرسوله وارد این مرحله می شود. |
6 |
عدم قبول |
اگر اطلاعاتی در ثبت مرسوله اشتباه شده باشد و یا در صورت کلی مشکلی وجود داشته باشد، اداره پست گزینه عدم قبول را میزند و مرسوله در فرآیند پستی قرار نمی گیرد. |
7 |
توزیع شده |
در این مرحله مرسوله به دست گیرنده رسیده است. |
8 |
معطله |
زمانی که مامور اداره پست 2 مرتبه برای تحویل مرسوله به گیرنده مراجعه می کند و گیرنده حضور نداشته است و یا آدرس صحیح نبوده است، مرسوله 24 ساعت در باجه معطله باقی می ماند و در صورت عدم تحویل گیرنده برگشت میخورد. |
9 |
برگشت به واحد قبول |
مرسوله به اداره پست مبدا برگشت خورده است. |
10 |
برگشتی |
در این مرحله مرسوله به فرستنده تحویل داده شده است. |
11 |
وارده به استان توزیع |
مرسوله وارد استان گیرنده شده است. |
12 |
تحویل به نامه رسان |
نامه رسان مرسوله را دریافت کرده و قصد توزیع آن را دارد. |
13 |
مراجعه اول |
دفعه اول مراجعه نامه رسان به گیرنده |
14 |
مراجعه دوم |
دفعه دوم مراجعه نامه رسان به گیرنده |
15 |
تایید مالی |
هزینه سفارشات توسط اداره پست مقصد برای اداره پست مرکزی در تهران واریز می شود. |
16 |
تسویه مالی |
اداره پست تهران هزینه را برای شرکت cod24 واریز میکند و ما هم مبلغ را به کیف پول فروشگاه منتقل می کنیم |
17 |
انصرافی /حذف |
در مراحل معلق، آماده به قبول و ثبت موقت فروشگاه می تواند مرسوله ثبت شده را حذف کند و اگر هزینه ارسال برای آن پرداخت شده باشد همان لحظه این مبلغ به کیف پول فروشگاه برمیگردد. |
میتوانید جهت دریافت پنل پستی cod24 و دریافت مشاوره رایگان از راه های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید
www.cod24.ir
ارسال نظر
ضمن تشکر از شما که نظر و پیشنهادات خودتان را با در میان میگذارید، قسمتهای الزامی با * علامتگذاری شدهاند.
- خیابان پست، نبش پست دوم، دفتر پست انقلاب
- (+98) 21 9169 3024
- info@cod24.ir
نظرات (3)
دیجی استایل
ممنون از اطلاعات عالی تون
فروشگاه سی سی کالا
بسیار عالی و کاربردی بود
نادری
عاااالی ترین هستید خیلی خوبید اطلاعات مفیدی بود