ارسال سفارشات دیجی کالا
- خانه
- ارسال سفارشات دیجی کالا
جستجو
آخرین پست ها
برچسبها
اینترنت اشیا ارسال دیجی کالا، ارسال فروشگاه آنلاین الکامپ هزینه ارسال پست دیجیتال کلاهبرداری اینترنتی دکاپست هوش مصنوعی، پنل پستی واسط پستی cod24، لجستیک جمع آوری، ارسال پستی، هزینه ارسال، پنل پستی لجستیک، واسط پستی تغییر آدرس ارسال کالا هاب پستی وبینار پست_ایران خرید_اینترنتی تحویل_مرسوله خدمات_پستی ابعاد وزن
ارسال سفارشات دیجی کالا
در دنیای تجارت الکترونیک، مدیریت بهینه سفارشات و انتقال آنها بین پلتفرمهای مختلف یکی از چالشهای اصلی فروشندگان آنلاین است. دیجیکالا به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین ایران و COD24 بهترین واسط پستی و پلتفرم مدیریت ارسال سفارشات، ابزارهای قدرتمندی برای فروشندگان فراهم میکنند. در این مقاله به بررسی نحوه انتقال سفارشات ارسال فروشنده از دیجیکالا به پنل COD24 میپردازیم.
انتقال سفارشات از دیجیکالا به پنل حمل و نقل COD24
1. اعطای دسترسی به پنل دیجی کالا (فقط یکبار)
برای اتصال به پنل دیجی کالا باید ابتدا وارد پنل cod24 شوید، از قسمت تنظیمات فروشگاه روی دکمه "اعطای دسترسی به سفارشات دیجیکالا" کلیک کنید. با کلیک بر روی این دکمه به صورت اتوماتیک وارد سایت دیجی کالا می شوید و دسترسی را تایید میکنید. در صورتیکه در پنل سلر دیجی کالا لاگین نباشید، میبایست ابتدا لاگین کنید و سپس دسترسی را تایید کنید. با تایید دسترسی به صورت اتوماتیک به پنل cod24 برمیگردید. اینکار فقط یکبار انجام میشود و از این پس میتوانید تمامی سفارشات را در پنل cod24 دریافت کنید.
2. دریافت سفارشات
در پنل cod24 از قسمت منوی سمت راست و از بخش "ارتباط با مارکت ها" بر روی "دیجی کالا" و سپس "دریافت سفارشات" کلیک کنید.
روی دکمه "دریافت سفارشات" کلیک کنید. در این مرحله کلیه سفارشاتی که عنوان ارسال فروشنده دارند دریافت می شوند.
3. ویرایش و انتقال سفارشات به ثبت موقت
وزن صحیح و سایز کارتن سفارش را وارد کرده و سفارشاتی که در وضعیت "در حال آماده سازی" هستند را انتخاب کرده و دکمه "ارسال با پست" را بزنید. سفارشات به وضعیت ثبت موقت منتقل می شوند.
4.دریافت بارکد و درج آن در دیجی کالا
سفارشات را به وضعیت "معلق فروشگاه" تغییر وضعیت بزنید، در این مرحله با دکمه "ارسال بارکد" بارکد رهگیری پستی به صورت آنی در جزئیات سفارش دیجی کالا درج می شود.
جمعبندی
شرکت cod24، بهترین شرکت واسط پستی و فعال در حوزه لجستیک هوشمند و ارسال هوشمند، با ارائه پنل تخصصی ارسال مرسولات، امکان مدیریت یکپارچه سفارشات، پیگیری لحظهای و محاسبه هوشمند هزینه پست را فراهم کرده است. این پلتفرم با دارا بودن امکاناتی همچون تخفیفهای انبوه پستی و پشتیبانی ۲۴ ساعته و استفاده از انواع روش های ارسال کالا، انتخابی ایدهآل برای کسبوکارهای آنلاینی است که به دنبال بهینهسازی فرآیند ارسال و کاهش هزینههای لجستیک هستند.
انتقال سفارشات از دیجیکالا به پنل COD24، یک راهکار هوشمند و کارآمد برای فروشندگان آنلاین است. با رعایت مراحل و نکات ذکر شده میتوانید به سادگی این انتقال را انجام دهید و از مزایای آن هم خود و هم مشتریانتان را بهرهمند کنید. اگر سوالی دارید یا احساس می کنید نیازمند راهنمایی بیشتری هستید، خوشحال خواهیم شد پاسخگوی شما باشیم.
02191693024
ارسال نظر
ضمن تشکر از شما که نظر و پیشنهادات خودتان را با در میان میگذارید، قسمتهای الزامی با * علامتگذاری شدهاند.
- خیابان پست، نبش پست دوم، دفتر پست انقلاب
- (+98) 21 9169 3024
- info@cod24.ir
نظرات (2)
شاپ کالا
واقعا ازتون ممنونم. با این امکان جدید خیلی کارم راحت شده🙏
ادمین
بسیارعالی خوشحالیم که کارتون راحت تر شده